Własne życie wirusówWłasne życie wirusówWłasne życie wirusówWłasne życie wirusów

Własne życie wirusów

Własne życie wirusów
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

associate, Hill+Knowlton Strategies

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

associate
Hill+Knowlton Strategies

Z branżą komunikacji związany od 13 lat. W H+K zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów. Jest też członkiem zespołu ds. nauk behawioralnych i pomaga klientom wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji. Wcześniej związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie realizował projekty dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej, prowadził zajęcia PR Online w SWPS.

Marketing wirusowy stał się w ciągu ostatnich lat niezwykle modny. Trudno się dziwić, bo badania dowodzą jego skuteczności. Niemal każdy – czy zdaje sobie z tego sprawę, czy nie – zetknął się do tej pory z jakimś przykładem takich działań. Ale o co chodzi z mutowaniem wirusów? Reklamy wirusowe w Internecie żyją własnym życiem. Zdarza się również, że tak jak prawdziwe wirusy zaczynają mutować w sposób nieprzewidziany przez twórców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się