Wirus w kanapceWirus w kanapceWirus w kanapceWirus w kanapce

Wirus w kanapce

Wirus w kanapce
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jak wygląda praca księgowej? Te reklamy nie pozostawiają złudzeń. W stylu reklam MediaMarkt pokazują najgorsze stereotypy, na granicy dobrego smaku. Warto je jednak odnotować jako jedne z niewielu polskich spotów wirusowych. Być może ta technika reklamy zdobędzie niedługo rzesze swoich zwolenników również w naszym kraju.

Jeden z naszych Czytelników przesłał nam właśnie reklamę wirusową przygotowaną w Polsce i dla polskich firm. Dotyczy ona usług księgowych i, delikatnie mówiąc, nie jest smaczna. Mamy dwa filmiki: oba w sposób niewybredny pokazują jakość pracy „typowych księgowych”. Są to stereotypowe i obraźliwe dla tych osób obrazy, jednak pamiętajmy: reklama wirusowa często pozwala sobie na to, co pod żadnym pozorem nie mogłoby zostać pokazane w tradycyjnych mediach z uwagi na liczne regulacje oraz zależności między nadawcami, agencjami i reklamodawcami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja