Wirtualny product placement - Marketing przy Kawie
Wirtualny product placementWirtualny product placementWirtualny product placementWirtualny product placement

Wirtualny product placement

Wirtualny product placement
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W europejskiej wersji filmu "Człowiek Demolka" ujęcie, w którym widać logo Taco Bell cyfrowo zamieniono na logo Pizza Hut. Obie marki są własnością tej samej firmy, ale stwierdzono, że wpływ Taco Bell większy będzie w Ameryce, a Pizzy Hut - w Europie. Jednak podobne zabiegi należą jeszcze do rzadkości. Product placement nie jest na razie tak elastycznym narzędziem jak reklama, której przekazy z łatwością można różnicować i dopasować do danego kręgu kulturowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to