Wierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej marki - Marketing przy Kawie
Wierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej markiWierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej markiWierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej markiWierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej marki

Wierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej marki

Wierzę, podziwiam, kupuję. Siła kultowej marki
Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

-

Dominik Sołowiej

Dominik Sołowiej

Słowo „kultowy” oznacza, zgodnie ze słownikowym określeniem, „związany z kultem religijnym, symbolizujący doświadczenia, wartości i postawy społeczności lub pokolenia”, a także „popularny w jakiejś grupie społecznej”. W dzisiejszej kulturze częściej występuje to drugie określenie, odnoszące się nie tylko do dzieł artystycznych, lecz i do konkretnych produktów. Książka Matthew Ragasa i Bolivara Bueno „Potęga kultowej marki” to przewodnik dla tych specjalistów od marketingu, którzy chcą uczynić swoje produkty i usługi równie popularnymi i kultowymi jak Star Trek, Harley-Davidson, World Wrestling Entertainment, Apple Computer, Volkswagen „Garbus”, Jimmy Bufet, Vans i Linux.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja