Wielki mały konsumentWielki mały konsumentWielki mały konsumentWielki mały konsument

Wielki mały konsument

Wielki mały konsument
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dzieci równie ważnym konsumentem jak dorośli? Absurd? Być może jeszcze tak, ale sytuacja zmienia się dość szybko. Coraz częściej brak czasu rodzice rekompensują najmłodszym nowymi produktami, dzieci dysponują również własnymi środkami, o których przeznaczeniu mogą samodzielnie decydować. Konieczne stają się badania marketingowe uwzględniające specyfikę rozwoju najmłodszych konsumentów. Jest to rynek tym trudniejszy, że już wkrótce obwarowany będzie regulacjami prawnymi podobnymi do tych obowiązujących w branży alkoholowej czy tytoniowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja