Wiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2BWiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2BWiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2BWiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2B
Kim są twoi odbiorcy? Czego oczekują? Jak decydują? (fot. Pixabay)

Wiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2B

Wiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2B
Justyna Kosuniak

Justyna Kosuniak

-

wspólniczka, JuKa-Jasny Przekaz

Justyna Kosuniak

Justyna Kosuniak

wspólniczka
JuKa-Jasny Przekaz

Praktyk metodyki buyer persona. Wspiera firmy w tworzeniu treści oraz obsłudze komunikacyjnej. Od kilkunastu lat związana z obszarem komunikacji. Pracowała dla biznesu i organizacji pozarządowych.

W relacjach B2B w grę wchodzą złożone produkty i usługi, skomplikowane procesy zakupowe z dużą liczbą zaangażowanych w nie osób. Komunikacja marketingowa kierowana do klientów biznesowych stanowi więc wyzwanie. Planowanie działań content marketingowych warto zacząć od odpowiedzi na kilka pytań. Kim są nasi odbiorcy? Jakie są ich oczekiwania? Jak i dlaczego podejmują określone decyzje? By prowadzić skuteczną komunikację, trzeba w centrum uwagi postawić klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się