Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?

Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?

Wideo bez reklam – płacić czy nie płacić?
Niemal każdy polski użytkownik Sieci korzystał z internetowych serwisów wideo – wynika z raportu przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA. Treści multimedialne, do niedawna raczej rzadko spotykane online, dziś cieszą się ogromną popularnością wśród internautów.

Wideo w Internecie to już nie tylko amatorskie filmiki zamieszczane przez użytkowników serwisu YouTube. Na polskim rynku internetowym debiutują coraz to nowe przedsięwzięcia, które zdobywają uznanie rzeszy widzów. Z usług oferowanych przez serwisy wideo, telewizję internetową, wypożyczalnie wideo i kina internetowe skorzystał już niemal każdy polski internauta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja