W więzieniu na ostroW więzieniu na ostro

W więzieniu na ostro

W więzieniu na ostro
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jailhousefire to zabójczo ostre sosy paprykowe. Nie można ich nabyć w żadnym sklepie, jedynie przez Internet. Po zamówieniu przyjdzie do was paczka – prosto z więzienia w Hillsborough w USA.

Kiedy w latach 30. John i Alan Lomaksowie podróżowali po USA, chcąc utrwalić odchodzącą w przeszłość muzyczną tradycję amerykańskiego Południa, najwięcej ciekawych dźwięków znajdowali w amerykańskich więzieniach. Tam odkryli między innymi genialnego bluesmana Leadbelly’ego. W cieszących się złą sławą zakładach penitencjarnych Johnny Cash nagrał jedne ze swych najsłynniejszych albumów („At Folsom Prison” i „At San Quentin”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja