Volvo Trucks poświęca swojego prezesaVolvo Trucks poświęca swojego prezesaVolvo Trucks poświęca swojego prezesaVolvo Trucks poświęca swojego prezesa

Volvo Trucks poświęca swojego prezesa

Volvo Trucks poświęca swojego prezesa
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Chomik prowadzący samochód, prezes stojący na ciężarówce zawieszonej 20 metrów nad ziemią i zakopany na pustyni technik – który z nich poradził sobie najlepiej, reklamując nowe Volvo FMX?

Stereotypowy szef dużej korporacji to osoba, która nadzoruje, stawia cele i kontroluje wyniki. Zarządza, ale niekoniecznie staje się centralną częścią projektu. Często pozostaje na uboczu. A już na pewno nie występuje jako aktor w kampaniach marketingowych produktów swojej marki.

To tyle stereotypów. Kilka tygodni temu zobaczyliśmy łamiącego je prezesa Volvo Trucks, Claesa Nilssona, który – nie obawiając się poręczyć za produkt swojej firmy – wystąpił w spocie podkreślającym wytrzymałość nowego Volvo FMX.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja