Chomik prowadzący samochód, prezes stojący na ciężarówce zawieszonej 20 metrów nad ziemią i zakopany na pustyni technik – który z nich poradził sobie najlepiej, reklamując nowe Volvo FMX?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Stereotypowy szef dużej korporacji to osoba, która nadzoruje, stawia cele i kontroluje wyniki. Zarządza, ale niekoniecznie staje się centralną częścią projektu. Często pozostaje na uboczu. A już na pewno nie występuje jako aktor w kampaniach marketingowych produktów swojej marki.
To tyle stereotypów. Kilka tygodni temu zobaczyliśmy łamiącego je prezesa Volvo Trucks, Claesa Nilssona, który – nie obawiając się poręczyć za produkt swojej firmy – wystąpił w spocie podkreślającym wytrzymałość nowego Volvo FMX.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.