Veet stawia na mężczyzn?Veet stawia na mężczyzn?Veet stawia na mężczyzn?Veet stawia na mężczyzn?

Veet stawia na mężczyzn?

Veet stawia na mężczyzn?
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

W najnowszej kampanii marki Veet na niemieckim rynku specjalistą do spraw depilacji nóg jest mężczyzna. Czy to tylko chwyt reklamowy, czy może rozszerzenie grupy docelowej?

Z reklamami kosmetyków starano się trafić do mężczyzn już w bardzo różny sposób. Większość kreacji sprowadza się do pokazania zadbanych modeli, którzy dzięki danemu środkowi do pielęgnacji ciała czy gadżetowi mają jeszcze większe powodzenie u kobiet.

Wiele produktów dla mężczyzn reklamują skąpo ubrane (nawet w męską bieliznę) kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja