Uważaj, co czytasz - Marketing przy Kawie
Uważaj, co czytaszUważaj, co czytaszUważaj, co czytaszUważaj, co czytasz

Uważaj, co czytasz

Uważaj, co czytasz
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Wydawałoby się, że reklama serii wydawniczej dla kobiet nie może być ciekawa. Intrygujący tytuł i szokująca okładka to wszystko, co można zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż tego produktu. Czy na pewno?

Amerykanie po raz kolejny udowodnili, że reklama książek może być interesującym, choć trudnym wyzwaniem. Na zdjęciu z takiej właśnie kampanii widzimy siedzącą tyłem do nas kobietę. W jednej ręce trzyma ona test ciążowy, w drugiej zaś tom pt. „Body Double”. Bohaterka, tonąc w porywającej lekturze, zupełnie zapomina o wyniku testu! Przy takim konkurencie przestaje on być istotny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja