Wydawałoby się, że reklama serii wydawniczej dla kobiet nie może być ciekawa. Intrygujący tytuł i szokująca okładka to wszystko, co można zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż tego produktu. Czy na pewno?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Amerykanie po raz kolejny udowodnili, że reklama książek może być interesującym, choć trudnym wyzwaniem. Na zdjęciu z takiej właśnie kampanii widzimy siedzącą tyłem do nas kobietę. W jednej ręce trzyma ona test ciążowy, w drugiej zaś tom pt. „Body Double”. Bohaterka, tonąc w porywającej lekturze, zupełnie zapomina o wyniku testu! Przy takim konkurencie przestaje on być istotny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.