Wizerunek to symbol. Tak jest w wypadku wybitnych polityków, działaczy społecznych czy charyzmatycznych liderów. Reprezentowane przez nich wartości nie są ludziom obojętne. Sprytny marketer może przenieść je także na produkty. Twarz Gandhiego każdy rozpozna, nawet gdy zostanie ułożona z gum do żucia.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W styczniu 2011 roku agencja McCann Erickson India przygotowała na rynek indyjski reklamę gum do żucia Happydent. Slogan kampanii brzmi „Giving milions a reason to smile” („Dając milionom powód do uśmiechu”), reklama zaś przedstawia wizerunki Nelsona Mandeli, Mahatmy Gandhiego oraz Matki Teresy, utworzone z gum Happydent.
Nelson Mandela
Matka Teresa
Mahatma Gandhi
Należy docenić benedyktyńską pracę twórców reklam, którzy zamiast skorzystać z tanich efektów komputerowych, samodzielnie ułożyli wizerunki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.