Ukryte cierpienie - Marketing przy Kawie
Ukryte cierpienieUkryte cierpienieUkryte cierpienieUkryte cierpienie

Ukryte cierpienie

Ukryte cierpienie
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Brytyjska Organizacja NSPCC (National Society for the Prevention of Cruelty to Children) udowadnia, że wyrazista kampania oparta na niesztampowym pomyśle potrafi świetnie kształtować społeczną świadomość. A biorąc pod uwagę kontrowersyjny zakres tematyczny przedsięwzięcia (molestowanie nieletnich, przemoc domowa), warto zwrócić uwagę na wyczucie smaku i subtelną metaforykę przekazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja