Tworzone przez konsumenta (część 3) - Marketing przy Kawie
Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)Tworzone przez konsumenta (część 3)

Tworzone przez konsumenta (część 3)

Tworzone przez konsumenta (część 3)
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

Trzeci i ostatni fragment raportu Trendwatching.com poświęcony trendowi Customer-made. Kolejna (wielka) porcja przykładów tego, jak rozwijają się współczesne marki, korzystając z pomysłów własnych klientów.

Czytaj również: Tworzone przez konsumenta (część 1)

Kreatywny amator Ekspert – to określenie stawiało nam dotąd przed oczami obraz geniusza w białym laboratoryjnym fartuchu, ewentualnie w czarnym golfie.Ale teraz to już nie do końca prawdziwy wizerunek. Eksperta możemy dziś zobaczyć w dowolnym stroju i wszędzie – również we własnym lustrze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to