Trzeci i ostatni fragment raportu Trendwatching.com poświęcony trendowi Customer-made. Kolejna (wielka) porcja przykładów tego, jak rozwijają się współczesne marki, korzystając z pomysłów własnych klientów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czytaj również: Tworzone przez konsumenta (część 1)
Kreatywny amator Ekspert – to określenie stawiało nam dotąd przed oczami obraz geniusza w białym laboratoryjnym fartuchu, ewentualnie w czarnym golfie.Ale teraz to już nie do końca prawdziwy wizerunek. Eksperta możemy dziś zobaczyć w dowolnym stroju i wszędzie – również we własnym lustrze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |