Reklama, która „trywializuje przemoc domową”, została wycofana po tym, jak brytyjska Komisja Etyki Reklamy otrzymała skargi od oburzonych telewidzów. W spocie oglądamy awanturę pomiędzy małżonkami, rozpętaną w związku z tym, że mężczyzna zostawia otwartą klapę od sedesu. Kiedy rozwścieczona kobieta z wrzaskiem wymierza mężowi dwa siarczyste policzki, okazuje się, że scena dzieje się hipermarkecie z meblami, małżonkowie zaś są klientami, którym nadchodzący sprzedawca prezentuje cicho i łagodnie opadającą deskę klozetową.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.