Twoja rozmowa niesie pomoc - Marketing przy Kawie
Twoja rozmowa niesie pomocTwoja rozmowa niesie pomocTwoja rozmowa niesie pomocTwoja rozmowa niesie pomoc

Twoja rozmowa niesie pomoc

Twoja rozmowa niesie pomoc
Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

-

Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

Zachęcanie społeczeństwa do wspierania akcji charytatywnych nie jest prostym zadaniem. Jednym z ciekawszych pomysłów wydaje się wspieranie dobroczynności w ramach opłat za usługi telefonii komórkowych. Abonent-filantrop nie jest uzależniony ani od czasu, ani od miejsca – po prostu dzwoni i tym samym przekazuje datek na wybraną kampanię. Kto wie, może ta inicjatywa okaże się równie skuteczna, jak wpłaty na konto najpopularniejszej w Polsce katolickiej rozgłośni radiowej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja