Twarde daneTwarde daneTwarde daneTwarde dane

Twarde dane

Twarde dane
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Prawie dwie trzecie Polaków uprawia seks raz w tygodniu. Ponad połowa obywateli naszego kraju poprzedza stosunek 20-minutową grą wstępną. Kobiety częściej od mężczyzn „nie zawracają sobie głowy” tym dodatkowym wysiłkiem. Mniej niż połowa Polaków osiąga orgazm podczas każdego stosunku. Panowie, pamiętajcie: 30% Polek udaje orgazm! Durex opublikował ósmy już raport „Global Sex Survey”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja