Trzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open'er FestiwalTrzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open'er FestiwalTrzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open'er FestiwalTrzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open'er Festiwal

Trzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open’er Festiwal

Trzydniowa fiesta nad Zatoką – Heineken Music Open'er Festiwal
Ewelina Mędrala

Ewelina Mędrala

-

Ewelina Mędrala

Ewelina Mędrala

Atmosfera gęstnieje, w powietrzu czuć napięcie i oczekiwanie. Dni 6 – 8 lipca w terminarzu każdego melomana zaznaczone są czerwonym markerem. To jednoznaczny komunikat dla znajomych i współpracowników – nie pisać, nie dzwonić, nie oddychać.

Ruszyła piąta edycja Heineken Music Open’er Festiwal. Tegoroczna, podobnie jak trzy poprzednie, odbywać się będzie w Gdyni (jedynie pierwsza miała miejsce w Warszawie). Już od 1 marca można kupować bilety na tę imprezę, od kilku miesięcy oglądamy w telewizji reklamę piwa Heineken, która co prawda nie popularyzuje festiwalu, lecz niejako oswaja odbiorcę z marką imprezy oraz sponsora.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja