Trzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handlu - Marketing przy Kawie
Trzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handluTrzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handluTrzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handluTrzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handlu
Shopper. Producent. Detalista. Od tej trójki wszystko się zaczyna (fot. FotoKachna/Fotolia)

Trzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handlu

Trzy do potęgi trzeciej – coraz bardziej złożone równanie polskiego handlu
Piotr Sztabiński, Krzysztof Jodłowski

Piotr Sztabiński, Krzysztof Jodłowski

-

Piotr Sztabiński, Krzysztof Jodłowski

Piotr Sztabiński, Krzysztof Jodłowski

„Obyś dobrze wykorzystał ciekawe czasy” – tak mogłaby brzmieć parafraza chińskiego powiedzenia, która nasuwa się obserwatorom sytuacji w polskim handlu. Dlaczego? Handel to obszar styku trzech sił – nabywcy określanego jako shopper, producenta, za którym stoją markowe produkty oraz detalisty, który jest spoiwem i trzecią zmienną w tym równaniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja