Trafiony zakupionyTrafiony zakupionyTrafiony zakupionyTrafiony zakupiony

Trafiony zakupiony

Trafiony zakupiony
Diana Maciąg

Diana Maciąg

-

Diana Maciąg

Diana Maciąg

Komu z nas nie zdarzyło się kupić więcej niż planował? Co prawda to raczej nieczęsta sytuacja, że z osiedlowego sklepu, do którego udaliśmy się po chleb i mleko, wychodzimy z suszarką do włosów. Ale gdy jedziemy do hipermarketu, nawet ze starannie ułożoną listą zakupów, takie zakończenie jest już bardzo możliwe.

Według badań międzynarodowej organizacji POPAI 70 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, przy półce sklepowej, a 68 proc. zakupów dokonujemy pod wpływem impulsu.

Co więcej, reklama w miejscu sprzedaży oddziałuje na klienta bardziej niż reklamy w środkach masowego przekazu. Daje to zarówno producentom, jak i detalistom wiele możliwości zwiększenia sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja