Trafić w odpowiednim momencieTrafić w odpowiednim momencieTrafić w odpowiednim momencieTrafić w odpowiednim momencie

Trafić w odpowiednim momencie

Trafić w odpowiednim momencie
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Stopień zadowolenia klienta z usług danej firmy w niemałym stopniu zależy od jakości komunikacji marketingowej stosowanej przez tę instytucję. Sposoby skutecznego budowania relacji z klientami poprzez właściwy dobór działań marketingowych zdradza Jarosław Frontczak, naczelnik Wydziału Sprzedaży Krzyżowej mBanku. 

Mbank opiera swą popularność wśród klientów na jakości produktów, ale też komunikacji marketingowej. Tym, co go wyróżnia, jest silna społeczność, która powstała dzięki jego obecności w różnych kanałach social media, m.in. Facebooku i Blipie. Bank oferuje także kartę rabatową na zakupy oraz usługi telefonii komórkowej. Wszystko to zadecydowało o jego rozpoznawalności na rynku usług bankowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja