Teraz nadszedł czasTeraz nadszedł czasTeraz nadszedł czasTeraz nadszedł czas

Teraz nadszedł czas

Teraz nadszedł czas
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Niebogaty rynek polski może „poszczycić się” stosunkowo bardzo wysokimi cenami na artykuły markowe. Polityka cenowa to sprawa właściciela marki, ale warto uświadomić sobie, że zbytnie windowanie cen może też działać przeciwko produktowi. Z kolei w czasach stagnacji gospodarczej słabsze marki wypadałoby wzmocnić. Choć to trudny moment, jednakże właśnie teraz podjęte kroki mogą pomóc w przyszłości. Dość już podobnych marek, wśród których konsument nie wie, jak wybierać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja