Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)

Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)

Telemarketing irytuje (wyznaczanie celu czyli różne potrawy z tych samych składników)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jest wiele spraw, które można załatwić przez telefon. Trzeba to jednak robić w sposób przemyślany, żeby jedna rozmowa pozwalała osiągnąć jak najwięcej. O pewne rzeczy należy pytać zawsze, pewne zaś tylko w zależności od kontekstu i celu akcji telemarketingowej. Pomocna może być tabelka zamieszczona na końcu niniejszego artykułu.

Przygotowując akcję telemarketingową, należy jasno zdefiniować cele, które chce się rozmową uzyskać. Załóżmy, że chcemy umówić wizytę przedstawiciela w celu prezentacji produktu: powinniśmy jednocześnie zweryfikować dane firmy i osoby, z którą będzie się kontaktował przedstawiciel, zakwalifikować firmę, czyli wybadać, czy warto poświęcać jej uwagę, gdyż czas przedstawiciela jest droższy niż telemarketera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja