Jest wiele spraw, które można załatwić przez telefon. Trzeba to jednak robić w sposób przemyślany, żeby jedna rozmowa pozwalała osiągnąć jak najwięcej. O pewne rzeczy należy pytać zawsze, pewne zaś tylko w zależności od kontekstu i celu akcji telemarketingowej. Pomocna może być tabelka zamieszczona na końcu niniejszego artykułu.Przygotowując akcję telemarketingową, należy jasno zdefiniować cele, które chce się rozmową uzyskać. Załóżmy, że chcemy umówić wizytę przedstawiciela w celu prezentacji produktu: powinniśmy jednocześnie zweryfikować dane firmy i osoby, z którą będzie się kontaktował przedstawiciel, zakwalifikować firmę, czyli wybadać, czy warto poświęcać jej uwagę, gdyż czas przedstawiciela jest droższy niż telemarketera.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.