Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)

Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)

Telemarketing irytuje (wymagania wobec telemarketerów)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ospały głos w słuchawce, wyraźnie słychać, że rozmówca czyta. Na zadane pytanie brak rzeczowej odpowiedzi. Właściwie nie wiadomo, czy zostaliśmy zrozumiani. Aby takich zachowań telemarketerów uniknąć, należy mieć pojęcie na temat wymagań stawianych pracownikom. Pomocą może być roboczy dokument przygotowany przez FEDMĘ, określający wymagania stawiane pracownikom pierwszej linii telemarketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja