Struktura rozmowy telemarketingowej powinna być ściśle określona. Nawet jeśli rozmowa jest prowadzona swobodnie, zawsze powinien być przygotowany dokument zawierający zasadniczy układ rozmowy. Struktura taka szczególnie przydaje się w sytuacji, gdy telemarketingowi towarzyszy pomocniczy program komputerowy. Wtedy najlepiej widać, że algorytm rozmowy nie może w żadnym momencie zawisnąć w próżni, na każde „przejście” w rozmowie powinny być przewidziane odpowiednie opcje. W artykule omówione są elementy, z których składa się skrypt telemarketingowy akcji wychodzącej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.