Tańcząc w widżetach UniqloTańcząc w widżetach UniqloTańcząc w widżetach UniqloTańcząc w widżetach Uniqlo
Personalizowany widżet Uniqlo

Tańcząc w widżetach Uniqlo

Tańcząc w widżetach Uniqlo
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Muzyka, taniec, czas i widżety. Kampania „Uniqlock” to zgrabne połączenie trzech pierwszych elementów w kreacji oraz zastosowanie nowatorskiego narzędzia do jej rozpowszechnienia. Prosta koncepcja pozwoliła niezbyt znanej marce odzieżowej osiągnąć imponującą oglądalność strony internetowej, a agencji interaktywnej – zgarnąć najważniejsze tegoroczne nagrody w branży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja