Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?
Gdzie można liczyć na najlepszą obsługę bankową? (fot. ISC)

Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?

Tajemniczy klient znów odwiedził placówki banków. Czy coś się zmieniło?
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Lider pod względem obsługi pozostał ten sam, ale kolejne miejsca na podium zajmują już inne banki niż w ubiegłym roku. Od poprzedniego badania ogólny wynik dla wszystkich sprawdzonych placówek poprawił się tylko o jeden punkt procentowy. Wygląda na to, że obsługa klienta w wielu oddziałach nadal kuleje.

W listopadzie 2015 roku firma International Service Check przeprowadziła badanie jakości obsługi w 60 placówkach 15 banków w całej Polsce. Dla uzyskania miarodajnego porównania tajemniczy klienci w październiku 2016 roku ponownie odwiedzili te same oddziały (o ile placówka nie została zlikwidowana).

Były to oddziały należące do: Alior Banku, Banku BPH, Banku Millennium, Banku Pekao SA, Banku Pocztowego, Banku Zachodniego WBK, BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole, Deutsche Banku, Eurobanku, Getin Noble Banku, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego oraz Raiffeisen Polbanku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się