Jak wyglądałby świat, w którym ludzie byliby zmuszani do jedzenia codziennie takiego samego śniadania? Na to pytanie odpowiada Taco Bell – w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że dobrze czasami przełamać rutynę.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie ma nic gorszego od monotonii – a przynajmniej tak twierdzą właściciele marki Taco Bell. Aby tego dowieść, zapraszają potencjalnych klientów do fikcyjnego państwa Routine Republic. W tej krainie rutyny i żelaznych zasad żyją przygnębieni ludzie, których każdy dzień zaczyna się tak samo: od przymusu ustawienia się w długiej kolejce do okienka, z którego czyjaś ręka poda im hamburgera.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.