Taco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka druga - Marketing przy Kawie
Taco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka drugaTaco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka drugaTaco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka drugaTaco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka druga

Taco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka druga

Taco Bell znów walczy o rynek śniadań: zaczepka druga
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak wyglądałby świat, w którym ludzie byliby zmuszani do jedzenia codziennie takiego samego śniadania? Na to pytanie odpowiada Taco Bell – w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że dobrze czasami przełamać rutynę.

Nie ma nic gorszego od monotonii – a przynajmniej tak twierdzą właściciele marki Taco Bell. Aby tego dowieść, zapraszają potencjalnych klientów do fikcyjnego państwa Routine Republic. W tej krainie rutyny i żelaznych zasad żyją przygnębieni ludzie, których każdy dzień zaczyna się tak samo: od przymusu ustawienia się w długiej kolejce do okienka, z którego czyjaś ręka poda im hamburgera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja