Chipotle i czarodziejska fabryka opowieści - Marketing przy Kawie
Chipotle i czarodziejska fabryka opowieściChipotle i czarodziejska fabryka opowieściChipotle i czarodziejska fabryka opowieściChipotle i czarodziejska fabryka opowieści
W świecie czystej wyobraźni... (fot. Chipotle Mexican Grill)

Chipotle i czarodziejska fabryka opowieści

Chipotle i czarodziejska fabryka opowieści
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

W swoich nietypowych reklamach Chipotle nie tyle zachęca do kupna określonego rodzaju tacos czy burritos, ile stara się ostrzegać przed niebezpieczeństwami rynku konsumpcyjnego. Wpisuje się w coraz ważniejszy trend branded entertainment – produkcji treści wyrażających ideały i wartości marki w fabularny, wzruszający bądź zabawny sposób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja