Sztuka uwodzenia na piąty krzyżyk - Marketing przy Kawie
Sztuka uwodzenia na piąty krzyżykSztuka uwodzenia na piąty krzyżykSztuka uwodzenia na piąty krzyżykSztuka uwodzenia na piąty krzyżyk

Sztuka uwodzenia na piąty krzyżyk

Sztuka uwodzenia na piąty krzyżyk
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kult wiecznie młodego i pięknego ciała stał się we współczesnej kulturze tak powszechny, że chęć dorównywania standardom lansowanym przez media staje się dla niektórych wręcz chorobliwą ambicją. Jak nietrudno zgadnąć, to bezkompromisowe dążenie dużej części społeczeństwa do ideału piękna jest skwapliwie wykorzystywane przez producentów wszelakich kosmetyków. Najświeższym tego przykładem jest ciekawy spot promujący linię kosmetyków Restylane, w którym w dość niedwuznacznej sytuacji występuje nietypowa para – dojrzała kobieta i kolega jej syna...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja