Kult wiecznie młodego i pięknego ciała stał się we współczesnej kulturze tak powszechny, że chęć dorównywania standardom lansowanym przez media staje się dla niektórych wręcz chorobliwą ambicją. Jak nietrudno zgadnąć, to bezkompromisowe dążenie dużej części społeczeństwa do ideału piękna jest skwapliwie wykorzystywane przez producentów wszelakich kosmetyków. Najświeższym tego przykładem jest ciekawy spot promujący linię kosmetyków Restylane, w którym w dość niedwuznacznej sytuacji występuje nietypowa para – dojrzała kobieta i kolega jej syna...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.