Jak stworzyć profesjonalny zespół zajmujący się content marketingiem? Kto powinien się w nim znaleźć? Jakie są kluczowe kompetencje, które powinni mieć członkowie takiego teamu? Oto kilka wskazówek, które warto wziąć pod uwagę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mistrzowski zespół ds. content marketingu można porównać do pierwszoligowej drużyny piłkarskiej. Siłą obu tych zespołów są osoby wyspecjalizowane w konkretnych aktywnościach.
Tak jak nie ma dobrego piłkarskiego teamu bez napastnika czy obrońcy, tak nie ma dobrego zespołu ds. content marketingu bez copywritera, grafika czy stratega. Rekrutując członków zespołu, warto położyć nacisk na zróżnicowane kompetencje niezbędne do prowadzenia kompleksowych działań w zakresie marketingu treści.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.