Szóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketinguSzóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketinguSzóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketinguSzóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketingu

Szóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketingu

Szóstka wspaniałych, czyli dream team ds. content marketingu
Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

-

prezes, LeadBullet

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

prezes
LeadBullet

Jak stworzyć profesjonalny zespół zajmujący się content marketingiem? Kto powinien się w nim znaleźć? Jakie są kluczowe kompetencje, które powinni mieć członkowie takiego teamu? Oto kilka wskazówek, które warto wziąć pod uwagę.

Mistrzowski zespół ds. content marketingu można porównać do pierwszoligowej drużyny piłkarskiej. Siłą obu tych zespołów są osoby wyspecjalizowane w konkretnych aktywnościach.

Tak jak nie ma dobrego piłkarskiego teamu bez napastnika czy obrońcy, tak nie ma dobrego zespołu ds. content marketingu bez copywritera, grafika czy stratega. Rekrutując członków zespołu, warto położyć nacisk na zróżnicowane kompetencje niezbędne do prowadzenia kompleksowych działań w zakresie marketingu treści.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja