Świąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu latŚwiąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu latŚwiąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu latŚwiąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu lat

Świąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu lat

Świąteczna reklama Sainsbury’s, czyli jak podzielić ludzi rozejmem sprzed stu lat
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

Brytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s wykorzystała w swojej świątecznej reklamie jedno z najbardziej niezwykłych wydarzeń z okresu I wojny światowej – rozejm bożonarodzeniowy. Spot, nakręcony z rozmachem godnym filmów wojennych, wzbudza jednak kontrowersje. Głównie dlatego, że w Europie Zachodniej Wielka Wojna wyrządziła znacznie większe szkody niż ta z lat 1939–45.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja