Święta coraz bliżej. Najbardziej charakterystyczną tego oznaką są na razie witryny sklepów, świąteczne promocje w galeriach handlowych oraz dziesiątki poradników z cyklu „Jak wybrać prezent dla swoich najbliższych”, mające pomóc zagubionym klientom odnaleźć się w gąszczu dostępnych ofert.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak w tym komunikacyjnym chaosie wyróżnić się na tle konkurencji? Jak sprawić, żeby to właśnie nasz przekaz dotarł do potencjalnego klienta? Te pytania stawiają sobie pracownicy działów marketingu przez cały rok, przygotowując się do „kampanii grudniowej”.
A jest o co walczyć, bowiem – jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Deloitte – statystyczna polska rodzina zamierza wydać w tym roku na Święta Bożego Narodzenia niemal 1800 złotych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.