Świąteczna gorączkaŚwiąteczna gorączkaŚwiąteczna gorączkaŚwiąteczna gorączka

Świąteczna gorączka

Świąteczna gorączka
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Święta coraz bliżej. Najbardziej charakterystyczną tego oznaką są na razie witryny sklepów, świąteczne promocje w galeriach handlowych oraz dziesiątki poradników z cyklu „Jak wybrać prezent dla swoich najbliższych”, mające pomóc zagubionym klientom odnaleźć się w gąszczu dostępnych ofert.

Jak w tym komunikacyjnym chaosie wyróżnić się na tle konkurencji? Jak sprawić, żeby to właśnie nasz przekaz dotarł do potencjalnego klienta? Te pytania stawiają sobie pracownicy działów marketingu przez cały rok, przygotowując się do „kampanii grudniowej”.

A jest o co walczyć, bowiem – jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Deloitte – statystyczna polska rodzina zamierza wydać w tym roku na Święta Bożego Narodzenia niemal 1800 złotych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja