Zagrajmy w randkęZagrajmy w randkęZagrajmy w randkęZagrajmy w randkę

Zagrajmy w randkę

Zagrajmy w randkę
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Portale randkowe mają problem. W ciągu prawie roku liczba odwiedzających je Polaków spadła o 1,3 mln. Lekarstwem na to może być oferta spotkań w realu, podczas których użytkownicy grają w tzw. party games. Pomysł od niedawna robi furorę w Ameryce.

Kiedyś korzystanie z serwisu internetowego, by umówić się na randkę, było czymś wstydliwym. Miało posmak bycia dziwnym i aspołecznym – kimś, kto nie potrafi umówić się na randkę w prawdziwym świecie. Desperatem, który ukrywa frustrację, noce spędzając przed komputerem na przeglądaniu zdjęć nieznajomych.

Później randki online zyskały miliony użytkowników, ale wciąż wiele internetowych par utrzymywało wersję o poznaniu się „przez wspólnych znajomych”, „w pubie” itp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja