Publiczna randkaPubliczna randkaPubliczna randkaPubliczna randka

Publiczna randka

Publiczna randka
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Jak było na randce?”. „Świetnie! Zobacz sobie w Internecie”. Serwisy randkowe wchodzą w nową erę – upubliczniają nagrania z internetowych spotkań i potrafią na tym zarobić.

Jeszcze niedawno randki internetowe oznaczały godziny ślęczenia przed monitorem i przekomarzania się za pośrednictwem komunikatorów lub czatów. Kandydatów do flirtu selekcjonowało się poprzez zdjęcia i opisy w profilu. Ten typ randkowania jest już dzisiaj staroświecki, jak romantyczne spotkania w parku. Standardem są szybkie, zwięzłe randki przeprowadzane za pomocą kamer internetowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja