Super Bowl 2013: brak humoru wyróżniaSuper Bowl 2013: brak humoru wyróżniaSuper Bowl 2013: brak humoru wyróżniaSuper Bowl 2013: brak humoru wyróżnia

Super Bowl 2013: brak humoru wyróżnia

Super Bowl 2013: brak humoru wyróżnia
redakcja

redakcja

-

Tegoroczne Super Bowl pokazało, że rekordowa cena nie oznacza rekordowo wysokiego poziomu reklam. Dominowały spoty humorystyczne, przez co paradoksalnie uwagę zwrócono na te utrzymane w nastroju nostalgicznym.

Liczby związane z Super Bowl, w którym w tym roku zagrały drużyny Baltimore Ravens oraz San Francisco 49ers, jak zwykle przedstawiają się efektownie. Widownia licząca 111 mln osób obejrzała 51 reklam. Pół minuty czasu antenowego każdej z nich kosztowało firmy niemal 4 mln dolarów, choć jeszcze w 2012 roku było to 3,5 mln dolarów.

Popyt ze strony reklamodawców był tak duży, że już na początku stycznia telewizja CBS mająca prawa do transmisji meczu sprzedała cały czas antenowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się