Sukces zaczyna się od spotkańSukces zaczyna się od spotkańSukces zaczyna się od spotkańSukces zaczyna się od spotkań

Sukces zaczyna się od spotkań

Sukces zaczyna się od spotkań
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Socjolog i dziennikarz. Krakus związany z warszawskim „Przeglądem” i londyńską „Coolturą”. Redaktor naczelny krakowskiego portalu Krowoderska.pl. Oprócz tego wierny fan węgierskiego wina i Starego Kleparza.

Polski rynek targowy jest stosunkowo niewielki. W Czechach targi odwiedza co piąta osoba, u nas zaledwie co czterdziesta. Wpływa na to niewielka powierzchnia hal wystawienniczych w Polsce, ale także niedocenianie tego rodzaju imprez przez marketerów. Tymczasem targi – zwłaszcza w modelu B2B – oferują spore możliwości marketingowe, wciąż do wykorzystania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja