Jaki jest związek pomiędzy "Tatu", "FCUK me now", "Yorkie nie dla dziewczyn", "nagimi browarowymi kociakami" i "Big Brother"? Odpowiedź brzmi: agresywne zarządzanie marką i pozycjonowanie. Zachodzące w społeczeństwie zmiany tworzą niezliczone możliwości brandingu dla pozbawionych zahamowań marketerów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przebywając na plażach w Anglii i w Europie, możemy na wielu koszulkach ujrzeć napis „FCUK me now”. Nie jest to zachęta do uwolnienia pierwotnych instynktów, a raczej „wartość dodana produktu” i główny sposób zarządzania marką angielskiej firmy odzieżowe FCUK (French Connection UK). Niewątpliwie używanie markowego znaku „FCUK” jest już skutecznym sposobem na pokazanie tego, co dla firmy najbardziej charakterystyczne, zapewnia to również firmie określoną pozycję na rynku, a w związku z tym charakteryzuje ludzi, którzy noszą jej ubrania – ludzie ci zyskują taki a nie inny wygląd i pozycję.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |