Stres pod kontrolą - Marketing przy Kawie
Stres pod kontroląStres pod kontroląStres pod kontroląStres pod kontrolą

Stres pod kontrolą

Stres pod kontrolą
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Chyba nikomu nie jest obce uczucie stresu. Towarzyszy nam każdego dnia z różnym natężeniem. Wielokrotnie stajemy się ofiarami jego mocy, ale kiedy uda nam się go okiełznać, możemy poznać jego mobilizujący, dobroczynny wpływ i sprawić, by z wroga stał się sprzymierzeńcem. Zatem okiełznajmy go! Weźmy pod kontrolę! Z Rexoną damy radę!

Właściwy wybór adresatów reklamy to już spora część sukcesu. Nic dziwnego, że zamiast prowadzić poszukiwania niszy, która jeszcze może okazać się dochodową, Rexona stawia na klientów, których chyba nigdy nie zabraknie. Mowa o ludziach zestresowanych, do których ten producent antyperspirantów w przemyślany sposób kieruje swoje reklamy.

No bo stres był, jest i będzie obecny w naszym życiu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja