Strategie wyróżniania firm i marek - Marketing przy Kawie
Strategie wyróżniania firm i marekStrategie wyróżniania firm i marekStrategie wyróżniania firm i marekStrategie wyróżniania firm i marek

Strategie wyróżniania firm i marek

Strategie wyróżniania firm i marek
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

„Jeżeli nie masz przewagi konkurencyjnej, nie konkuruj”. Z pozoru banalne prawo, ale które polskie firmy potrafią określić swoją strategiczną przewagę na rynku? Lub inaczej: kto tę przewagę zna i w nią wierzy? Chyba tylko zarządzający firmami. Mówiąc o przewadze konkurencyjnej, myślimy o rynku, o sile firmy i marki. Siła marki przejawia się w tym, że klienci poszukują jej oferty, preferują ją podczas zakupów, są wobec niej lojalni i polecają jej ofertę innym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja