Strategiczne powody zmian nazw spółek giełdowych - Marketing przy Kawie
Strategiczne powody zmian nazw spółek giełdowychStrategiczne powody zmian nazw spółek giełdowychStrategiczne powody zmian nazw spółek giełdowychStrategiczne powody zmian nazw spółek giełdowych

Strategiczne powody zmian nazw spółek giełdowych

Strategiczne powody zmian nazw spółek giełdowych
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Zmiana nazwy spółki giełdowej nie jest zjawiskiem częstym, więc motywy takiego działania muszą być bardzo poważne. Ostatnio rynek poruszyła informacja, że nastąpi zmiana nazwy firmy Cersanit. NWZA spółki uchwaliło 24 października, że firma ma w przyszłości działać pod marką Rovese. Zmiana ta jest dosyć ogólnie wyjaśniana przez przedstawicieli firmy. Nie do końca jasno określono jej motywy. Także inne znaczące spółki giełdowe zmieniły nazwy w ciągu ostatnich miesięcy. Jakie były tego powody?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja