Stare pomysły i nowe technologie przy piwieStare pomysły i nowe technologie przy piwieStare pomysły i nowe technologie przy piwieStare pomysły i nowe technologie przy piwie

Stare pomysły i nowe technologie przy piwie

Stare pomysły i nowe technologie przy piwie
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Skuteczne lub nie – ograniczenia dotyczące promocji alkoholu zmuszają agencje do myślenia poza sztywnymi ramami. To owocuje kreacjami odważnymi, nie zawsze pełnymi sensu, ale zwykle konsekwentnie oddającymi wartości marki. W erze beaconów ta spójność nadal jest istotna.

Przykładem może być niedawna akcja marki piwa Andes z Argentyny. Stworzony na jej potrzeby materiał filmowy jest nieco za długi, aby być klasyczną reklamą, ale może sprawdzić się w Internecie.

W mieście Mendoza w środkowej Argentynie ogłoszono casting do reklamy piwa, a do udziału zaproszono największych lokalnych przystojniaków. Brzmi logicznie? Tak, ale prawdziwym celem okazuje się wywabienie mężczyzn z klubów, gdzie ich mniej przystojni koledzy mogą poderwać kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się