Fenomen sellsumeryzmu jest kolejną manifestacją konsumenckiego uczestnictwa. Wobec zmieniających się oczekiwań i aspiracji klientów, którzy nie chcą być jedynie marionetkami w świecie kreowanym przez producentów i reklamodawców, firmy muszą zweryfikować dotychczasowy sposób postrzegania ich roli. To, co dotychczas uznawały za naturalny, bezinteresowny odruch konsumenckiego serca, przejaw sympatii i lojalności wobec marki, staje się powoli usługą płatną. Nawet zwykli konsumenci coraz częściej domagają się realnej finansowej gratyfikacji za swój wkład w budowanie wizerunku marki czy promowanie nowych produktów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.