Sprzedaj ciało i swój czasSprzedaj ciało i swój czasSprzedaj ciało i swój czasSprzedaj ciało i swój czas

Sprzedaj ciało i swój czas

Sprzedaj ciało i swój czas
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Fenomen sellsumeryzmu jest kolejną manifestacją konsumenckiego uczestnictwa. Wobec zmieniających się oczekiwań i aspiracji klientów, którzy nie chcą być jedynie marionetkami w świecie kreowanym przez producentów i reklamodawców, firmy muszą zweryfikować dotychczasowy sposób postrzegania ich roli. To, co dotychczas uznawały za naturalny, bezinteresowny odruch konsumenckiego serca, przejaw sympatii i lojalności wobec marki, staje się powoli usługą płatną. Nawet zwykli konsumenci coraz częściej domagają się realnej finansowej gratyfikacji za swój wkład w budowanie wizerunku marki czy promowanie nowych produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja