Sprzątaj po swoim psie, człowieku! - Marketing przy Kawie
Sprzątaj po swoim psie, człowieku!Sprzątaj po swoim psie, człowieku!Sprzątaj po swoim psie, człowieku!Sprzątaj po swoim psie, człowieku!

Sprzątaj po swoim psie, człowieku!

Sprzątaj po swoim psie, człowieku!
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Jakie są pierwsze oznaki wiosny? Wczesne kwiaty? Przylot ptaków? Dłuższe dni? Niestety, patrząc na trawniki i chodniki, można dojść do wniosku, że są to przede wszystkim... psie kupy. Dla Polaków bowiem sprzątanie po swych pupilach nadal nie jest standardem, zaś organizatorzy kampanii społecznych na różne sposoby starają się to zmienić. Tej wiosny „śmierdzącą sprawą” zajęły się: agencja Publicis i MTV.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja