Polski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwaniaPolski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwaniaPolski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwaniaPolski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwania
Dokąd zmierza PR w tym roku? (fot. Jakub Jirsák/Fotolia)

Polski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwania

Polski PR w roku 2013 – specjaliści z branży przewidują nadchodzące wyzwania
redakcja

redakcja

-

Jakie są największe wyzwania stojące przed PR w Polsce w 2013 roku? Jakie innowacje będą w nim rządzić? Na te pytania odpowiadają: Andrzej Długosz (Cross Media PR), Małgorzata Majewska (MSL Warsaw), Barbara Labudda (Synertime), Anna Miotk (Newspoint) i Łukasz Wilczyński (Planet PR). Doradzają także, co mają robić firmy z kryzysowymi budżetami na PR.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się