Sprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme BonjourSprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme BonjourSprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme BonjourSprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme Bonjour

Sprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme Bonjour

Sprostowanie od Unilever, dotyczy Rama Creme Bonjour
redakcja

redakcja

-

Marketing przy Kawie jest pod ostrzałem Unilevera. Artykuł Bonjour z rana jak śmietana?, "MpK-A", nr 16, 8.05.2003, nie tylko przyciągnął uwagę ponad trzech tysięcy czytelników, lecz również działu marketingu Unilever, któremu nasz tekst zdecydowanie nie przypadł do gustu!

W pewien sposób jest to dobry znak dla „Marketingu przy Kawie”: chociaż naszym pierwotnym zamysłem było dostarczanie informacje o lżejszym charakterze, często z jakimś zabawnym elementem, na co zresztą wskazuje też nazwa serwisu. Niemniej jednak zostaliśmy potraktowani całkiem serio, co właściwie może znaleźć uzasadnienie, ponieważ „Marketing przy Kawie” jest dobrze znany wśród marketerów i zdobył już ponad 10 tysięcy czytelników od chwili powstania na początku tego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja