Marketing przy Kawie jest pod ostrzałem Unilevera. Artykuł Bonjour z rana jak śmietana?, "MpK-A", nr 16, 8.05.2003, nie tylko przyciągnął uwagę ponad trzech tysięcy czytelników, lecz również działu marketingu Unilever, któremu nasz tekst zdecydowanie nie przypadł do gustu!Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W pewien sposób jest to dobry znak dla „Marketingu przy Kawie”: chociaż naszym pierwotnym zamysłem było dostarczanie informacje o lżejszym charakterze, często z jakimś zabawnym elementem, na co zresztą wskazuje też nazwa serwisu. Niemniej jednak zostaliśmy potraktowani całkiem serio, co właściwie może znaleźć uzasadnienie, ponieważ „Marketing przy Kawie” jest dobrze znany wśród marketerów i zdobył już ponad 10 tysięcy czytelników od chwili powstania na początku tego roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.