Spalanie konkurencjiSpalanie konkurencjiSpalanie konkurencjiSpalanie konkurencji

Spalanie konkurencji

Spalanie konkurencji
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Aby zdobyć przewagę można wykorzystać konkurencję na kilka sposobów. Jednym z nich jest promocja w rodzaju: „Jeśli znajdziesz taki sam produkt w innym miejscu i w niższej cenie, w ciągu tego tygodnia, pokryjemy różnicę”. Jest jednak o wiele więcej „brudniejszych” zagrań.

Jest wiele sposobów na to, by przywabić do siebie klientów konkurencji. Prostą i sprawdzoną metodą jest złożenie oferty: „jeśli w ciągu tygodnia znajdziesz taki sam produkt w innym miejscu o niższej cenie, zwrócimy ci różnicę.” To stwarza wrażenie, że firma jest najtańsza na rynku, co teoretycznie jest prawdą, ponieważ jeśli klient rzeczywiście tego chce, może uzyskać najniższą cenę, o ile znajdzie najtańsze miejsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja