Snapchat podgryza konkurencjęSnapchat podgryza konkurencjęSnapchat podgryza konkurencjęSnapchat podgryza konkurencję

Snapchat podgryza konkurencję

Snapchat podgryza konkurencję
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Najważniejszy kanał social media – Facebook – zaczyna powoli tracić użytkowników. To naturalna kolej rzeczy. Internauci są podkradani przez inne serwisy, nie zawsze opierające się na zasadzie „ściany z newsfeedem”. Fenomenem jest aplikacja Snapchat. Już jest groźna dla konkurencji, a jej popularność wciąż rośnie.

Snapchat to aplikacja dostępna tylko i wyłącznie na rynku mobile. Zasada jej działania jest prosta: użytkownicy mogą przesyłać między sobą zdjęcia z krótkim opisem. W zasadzie to nic odkrywczego. Tym, co wyróżnia Snapchata na tle konkurencji, jest fakt, że wiadomości znikają całkowicie po dziesięciu sekundach i (przynajmniej w teorii) nie da się ich odzyskać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się