Śmiertelnie poważna promocjaŚmiertelnie poważna promocjaŚmiertelnie poważna promocjaŚmiertelnie poważna promocja

Śmiertelnie poważna promocja

Śmiertelnie poważna promocja
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Konkursy dla konsumentów są dziś właściwie obowiązkowym elementem promowania się marek. Nadają rozgłos, zwielokrotniają liczby facebookowych fanów, mogą popularyzować określone produkty i pozytywnie oddziaływać wizerunkowo – przy czym warunkiem są odpowiednio dobrane, atrakcyjne nagrody. A czy może być lepsza nagroda niż taka, z której zwycięzca będzie korzystał wiecznie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się