Z dwóch podstawowych instynktów człowieka pierwszy – prokreację, rozumianą jako popęd seksualny, wykorzystuje się w przekazie reklamowym bezustannie. Drugi, czyli śmierć, stanowi największe tabu współczesnego marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nieliczne kreacje dotykające tego aspektu ludzkiej egzystencji albo są wycofywane z emisji w atmosferze skandalu, albo uznawane za absurdalny żart, czarny humor. Reklama obiecuje lepsze życie: większą atrakcyjność czy większe bezpieczeństwo, unikając tematu nieuchronnego końca naszej ziemskiej wędrówki.
W pierwszej chwili moglibyśmy pomyśleć, że to reklama kremu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.