Śmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutroŚmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutroŚmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutroŚmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutro

Śmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutro

Śmierć w reklamie (nie) nadejdzie jutro
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Z dwóch podstawowych instynktów człowieka pierwszy – prokreację, rozumianą jako popęd seksualny, wykorzystuje się w przekazie reklamowym bezustannie. Drugi, czyli śmierć, stanowi największe tabu współczesnego marketingu.

Nieliczne kreacje dotykające tego aspektu ludzkiej egzystencji albo są wycofywane z emisji w atmosferze skandalu, albo uznawane za absurdalny żart, czarny humor. Reklama obiecuje lepsze życie: większą atrakcyjność czy większe bezpieczeństwo, unikając tematu nieuchronnego końca naszej ziemskiej wędrówki.

W pierwszej chwili moglibyśmy pomyśleć, że to reklama kremu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja